ولنتاین مبارک عزیزم

حرف یک عاشق

این وبلاگ رو با تمام وجودم تقدیم به مهم ترین فرد زندگیم میکنم امیدوارم خوشش بیاد

الان دقیقا ساعت 12:17 دقیقه هست میخواستم راس ساعت 12 برای عزیزم این مطلب را بذارم اما سرعت پائین اینترنت این اجازه را به من نداد تا ساعات اولیه روز ولنتاین این روز را به عزیزم تبریک بگم گرچه چشمانم از شدت خستگی باز نمیشدند اما عشق به تبریک گفتن همچنین روزی به عشقم من رو سر پا نگه داشته تا این مطلب را بنویسم و بعد برم بخوابم روز ولنتاین مبارک عزیزم


به علت حضور گشت ارشاد در مراسم ولنتاین ، مراسم دیدار خواهران و برادران بصورت جدا در دو نوبت صبح و بعد از ظهر انجا میگردد

--------------

عربستان و بسیاری از کشورهای عربی فردا را ولنتاین اعلام کردند

--------------

سلام درسته که نشد برات خرس و قلب بخرم اما این اس ام اس رو برات بفرستادم تا بدونی همیشه دوست دارم ولنتاین مبارک

--------------

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیز ترینی ولنتاین مبارک

--------------

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

--------------

میدونی ولنتاین یعنی چی؟ یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه

عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک



نظرات شما عزیزان:

برای تو مینویسم
ساعت1:52---30 بهمن 1389
سلام

روز عشق!!!!!!

حتما داستان این روز رو میدونی و میدونی که یک عاشق در این روز کشته شده و به خاطر اون عاشق اسم اونو روی این روز گذاشتند.ای کاش ما هم میتونستیم عاشق واقعی باشیم ای کاش!!!!!ولی خوب دلامون اینقدر بزرگ نیست که بتونه به اندازه دریا یکی رو دوست داشته باشه.


پاسخ:نه عزیزم من اصلا در این مورد نمیدونستم و خیلی دلم میخواست بدونم چرا این روز رو با این اسم انتخاب کردن واقعا که تو بهترینی از همه لحاظ مرسی که بهم گفتی در موردش


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در دو شنبه 25 بهمن 1389برچسب:,ساعت1:16توسط عاشق | |